Pradžia

by - 06:33

Šis įrašas naujo tinklaraščio pradžia. TInklaraščio, kuris padės man kaupti ir išsaugoti žinias, susijusias su pačių įvairiausių augalų auginimu bei priežiūra. O jei bus įdomus ir naudingas ir dar kam nors - džiugu!

Kaip galima suprasti iš tinklaraščio pavadinimo, aš tikrai nesu profesionali daržininkė. Viską išbandysiu savo kailiu, naudosiuosi kitų patirtimi (labai tikiuosi ir mokytis iš kitų klaidų, ne iš savo...).

Esu antros kartos "nuo žagrės" atstovė, tad labai tikiuosi čia išsaugoti ir savo mamos patirtį, kuri yra didžiulė.

Savo mėginimus daržininkauti esu jau užfiksavusi kitame savo tinklaraštyje. Tikiu, kad tokių įrašų gali būti daugiau, tad laikas atskirti daržą nuo virtuvės ir sukurti naują erdvę patirčiai fiksuoti. Tikiuosi, kad man užteks kantrybės.

Taigi, ankstesnės mano patirtys:

2010 metų daržas balkone. Daugiau nuotraukų čia.
O štai čia tų pačių 2010 metų pomidorų derlius:



2011 metais balkone jau augo ir agurkas:



2011 metais derliumi negalėjau skųstis:




2012 metais daržas balkone pasipildė ir rožėmis:




You May Also Like

0 komentarai (-ų)

Translate

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

Instagram